Face to Face Sleep Training 4 Bulan – 3 Tahun (COUPLE)

RM130.00

🗓 AHAD 11/02/24
⏰️ 9.30 AM – 1 PM
💰 RM130/COUPLE
👩‍🏫 FACE TO FACE
📍Baby Cry Support Center
Kajang Prima Kajang Selangor
(Lokasi center akan diberi kemudian dlm group)

✅️ Minum pagi disediakan
❌️ TIDAK dibenarkan bawa anak

NO REFUND untuk pembatalan penyertaan

NO carry forward 

Out of stock

Category:

“Penat sangat menghadap drama tidur anak yang dah berlanjutan sampai lah usia berbulan – bulan malah tahun !” 🥵

Jam tidur tunggang langgang. Tak pernah tentu time tidurnya…

Bukan main susah nak kasi tidur. Berjam-jam berjaga tak mahu tidur…

Asal nak tidur mesti mengamuk teruk dan lama…

Bangun malam terlalu banyak kali macam newborn padahal dah besar…

Nak berteman, berpeluk, beriba ,bergendong dan mengempeng. Asal mak tinggal, mata anak pun celik…

Anak dah berat, badan macam nak patah mendodoi dan mengendong untuk anak boleh tidur. Nak buat kerja rumah pun susah…

Tak tahu cara nak cerai buai…

Pening lah anak dah melekat sangat dengan puting sampaikan bila puting jatuh je, dia terjaga…

Anak dah pandai menjawab dan memprotes bila di ajak tidur sekarang ni…

Macam mana ye nak ajar tidur di katil dan bilik sendiri?…

Hapuskan semua masalah ini dengan ilmu sleep training ❗️

Topik buat anak 4 bulan -3 tahun

 

You may also like…

Shopping Cart